نماد سایت مهندسین مشاور تیرازیس

سوالات متداول در مورد نرم افزار طراحی WAVE

نرم افزار طراحی WAVE چیست؟ چرا به یک نرم افزار یکپارچه نیاز دارم؟ ویژگی های اصلی نرم افزار طراحی WAVE چیست؟ یک نرم افزار واقعاً یکپارچه چیست؟
ویژگی های پیشرفته WAVE Ultrafiltration (UF) چیست؟ ویژگی های پیشرفته WAVE Reverse Osmosis (RO) چیست؟ ویژگی های پیشرفته WAVE Ion Exchange (IX) چیست؟
سیستم رایانه من برای کار کردن نرم افزار طراحی WAVE به چه کاری نیاز دارد؟ آیا WAVE به زبانهای مختلف موجود است؟ چه مدت ROSA در دسترس خواهد بود؟

جهت دانلود آموزش نرم افزار طراحی WAVE اینجا را کلیک کنید

 

WAVE چیست؟
Engine Water Value Engine (WAVE) اولین برنامه نرم افزاری مدل سازی در صنعت توسط Dow Water & Process Solutions است که سه فناوری برتر را شامل می شود – اولترافیلتراسیون (UF) ، اسمز معکوس (RO) و تبادل یونی (IX) در یک مجموعه جامع. ابزار با استفاده از یک رابط مشترک. این نرم افزار جدید Dow برای تخمین عملکرد فن آوری های UF ، RO و IX در سیستم های تصفیه آب ، بصورت جداگانه یا در ترکیب های مختلف است.
چرا به یک نرم افزار یکپارچه نیاز دارم؟
تصفیه آب معمولاً برای دستیابی به کیفیت آب مورد نظر برای یک کاربرد خاص ، به بیش از یک فناوری نیاز دارد.
ابزارهای طراحی منحصر به فرد فن آوری تصفیه آب ، بهینه سازی سیستم ها با چندین فن آوری ، تولید آب با اطمینان و با کمترین هزینه ممکن را دشوار می کند. WAVE فرایند طراحی چند فناوری را ساده می کند و در نهایت به کاهش مدت زمان لازم برای طراحی سیستم های تصفیه آب کمک می کند.
با WAVE ، داو فرصت های جدیدی را برای مهندسان ایجاد می کند تا با استفاده از بهترین فن آوری در هر مکان واحد در زنجیره تصفیه آب ، به سرعت و با دقت مورد نیاز ، راه حل های متفاوت و بهینه را طراحی کنند. مشتریان می توانند طرح های گیاهی را تنظیم ، تنظیم مجدد و محاسبه کنند فقط با چند کلیک.
ویژگی های اصلی WAVE چیست؟
نرم افزار طراحی WAVE یک نرم افزار مدل سازی متخصص کاملاً یکپارچه است و ارائه می دهد:
نرم افزار طراحی WAVE یک نرم افزار واقعاً یکپارچه چیست؟
در یک نرم افزار کاملاً یکپارچه ، هرگونه تغییراتی که در هر عملکرد واحد ایجاد شده است به طور خودکار در سراسر طراحی سیستم بر خلاف سایر نرم افزارهای موجود با فناوری های کمتری پخش می شود که در آن خروجی یک واحد واحد به صورت دستی در فید کپی می شود.
عملیات پایین دست
ویژگی های پیشرفته WAVE Ultrafiltration (UF) چیست؟
ویژگی های پیشرفته WAVE Reverse Osmosis (RO) چیست؟
ویژگی های پیشرفته WAVE Ion Exchange (IX) چیست؟
سیستم رایانه من برای کار کردن نرم افزار طراحی WAVE به چه کاری نیاز دارد؟
نرم افزار مورد نیاز
توجه: اگر یک یا چند مورد از موارد فوق در دستگاه وجود نداشته باشد ، آنها به همراه تنظیمات نصب WAVE (Setup.exe) نصب می شوند.
سخت افزار مورد نیاز – حداقل فضای دیسک مورد نیاز:
سیستم عامل مورد نیاز – یکی از سیستم عامل های زیر مورد نیاز:
آیا WAVE به زبانهای مختلف موجود است؟
WAVE در حال حاضر به چهار زبان مختلف قابل دسترسی است: انگلیسی ، چینی ، اسپانیایی و پرتغالی.
چه مدت ROSA در دسترس خواهد بود؟
WAVE بهترین ویژگی های نرم افزار قدیمی Dow را ارتقا می دهد ، شامل ROSA ، در حالی که این فن آوری ها را با هم تحت یک رابط رایج ، کاربر پسند و صرفه جویی در وقت قرار می دهد. تاریخ نهایی ROSA نرم افزار Dow ​​در دفعات بعدی ابلاغ می شود.
خروج از نسخه موبایل