نماد سایت مهندسین مشاور تیرازیس

کیسه های پارچه ای

سفارش چاپ تبلیغ کسب و کار شما بر روی کیسه پارچه ای پذیرفته می شود.

 

فروش کیسه پارچه ای نان از جنس متقال
(سایز استاندارد ۴۵*۵۰ ، ۱۲ سانتی متر فضا در کف، سر کیسه دسته دار و کشی)
فروش کیسه توری خرید میوه از جنس الیاف مصنوعی
(سایز استاندارد ۳۵*۳۵، سر کیسه در دو نوع دسته دار و بندی، تحمل وزن ۳ تا ۴ کیلو)

 

—— فروش فقط به صورت عمده ( حداقل فروش: ۱۰۰ عدد) ——-
 

 

بیایید به پلاستیک نه بگوییم.
دغدغه ی بسیاری از ما پس از خرید نان ، حمل آسان و درعین حال تازه رساندن نان با حداقل افت کیفیت از درب نانوایی تا خانه بوده و هست.استفاده ازکیسه های پلاستیکی دشواری حمل،از بین رفتن طراوت و تازگی نان،مضر بودن برای سلامتی به علت تماس مستقیم با نان داغ و نیز آسیب رساندن به محیط زیست را در پی دارد.کیسه خرید نان از جنس متقال ۱۰۰٪ پنبه،گزینه مناسبی برای جایگزینی کیسه های پلاستیکی است.این کیسه ها گنجایش تعداد زیادی نان را دارا بوده و به علت استفاده از بهترین رنگ ها و نیزچاپ دستی طرح روی کیسه،کاملا قابل شستشو با دست و ماشین می باشند.
پارچه متقال به رنگ سفید در بازار موجود می باشد و در استحکام این پارچه ها درجه بندی های وجود دارد، برای مثال پارچه متقال استفاده شده برای چادر از ضخامت بیشتری به نسبت پارچه متقالی است که در کفش به کار برده شده است.
متقال یک نوع پارچه نخی است. این نوع پارچه از خانواده کرباس است اما از کرباس لطیف تر است. پارچه متقال به دلیل پرز ندادن و استحکام برای تولید ساک خرید یا ساک تبلیغاتی بسیار مناسب است. متقال سبک، مقاوم و محکم است و پارچه خنکی است. هنگامی که خیس باشد محکم تر می‌شود. نرم است و به راحتی اتو می‌شود. این پارچه ها با استحکام خوب و قیمت پایینی که دارند مورد توجه در بسیاری از مصارف صنعتی قرار گرفته است. مورد کاربرد دیگر این پارچه ها با ضخامت کمتر  برای تشک ها استفاده می شود. پارچه متقال یکی از پارچه های پر کاربرد در منازل و همچنین در صنعت می باشد.
اگر تمایل دارید برند شما با ظاهری متفاوت تر از مابقی برندها بر روی ساک خرید دیده شود و مدتها مورد استفاده قرار گیرد، حتما در مورد استفاده از ساک تبلیغاتی متقال بیشتر فکر کنید.
درآمد حاصل از فروش این محصول، صرف درمان بیماران خاص و صعب العلاج می شود.

اطلاعات بیشتر دربارهء کیسه خرید نان، میوه، سبزی و کتاب در اینجا و همچنین ساک دستی پارچه ای و کاغذی را در اینجا ببینید!
خروج از نسخه موبایل